Tickets

Het spektakelstuk van ongekende klasse, het korfbalfeest van het jaar vindt plaats op zaterdag 13 april in Rotterdam Ahoy.

De kaartverkoop voor De Finale van de Kenonz Korfbal League gaat bijna van start!

Koop hier je kaarten!

Meer informatie over de tickets en prijzen vind je hieronder.

De Finale van Kenonz Korfbal League 2024
Zaterdag 13 april Rotterdam Ahoy

Deuren open: 12.30 uur
Finale A-jeugd: 14.00 uur
Finale van de Kenonz Korfbal League: 16.00 uur

Belangrijke informatie
Tickets worden verkocht op stoelnummer. Wil je als groep bestellen? Zorg dan dat je één bestelling plaatst zodat je zeker weet dat je bij elkaar zit. Bestellen doe je eenvoudig door op het vak te klikken waar jij tickets voor wil reserveren.

Verenigingstickets
Alle Nederlandse korfbalverenigingen krijgen op woensdag 10 januari een eigen ticketshop. Verenigingen kunnen namelijk tegen gereduceerd tarief tickets voor de tweede ring aanschaffen. Deze actie is ondertussen UITVERKOCHT!

Jeugdticket
Op bepaalde plekken bieden we jeugdtickets aan voor een gereduceerd tarief. Dit zijn tickets voor kinderen die op 13 april 2024 twaalf jaar of jonger zijn. Bij de entree in Rotterdam Ahoy kan een leeftijdscontrole plaatsvinden.

Rolstoelplekken
Ahoy heeft op de eerste ring tien rolstoelplekken. Deze tickets zijn in de verkoop en bieden toegang voor twee personen. De prijzen zijn gelijk aan de prijzen van de andere tickets op de eerste ring.

Legitimatiekaarthouders
KNKV-legitimatiekaarthouders kunnen op de korte zijde van de tweede ring tegen een gereduceerd tarief (€ 15,- per ticket) een kaart kopen. Zij kunnen hun Sportlinknummer invullen bij de actiecode op de bestelpagina. Deze kaarten gaan vanaf 4 februari in de verkoop.

Overzicht prijzen

Categorie Plek Volwassenen Jeugd
Individuele tickets
Arena Noord Arena € 49,75 € 49,75
Arena West Arena € 46,75 € 46,75
Arena Oost Arena € 46,75 € 46,75
1e Ring 1e Ring € 46,75 € 42,50
2e Ring – lange zijde 2e Ring € 33,00 € 27,50
2e Ring – korte zijde 2e Ring € 22,50 € 17,50
Speciale tickets
Rolstoeler + begeleider 1e Ring € 85,00 € 85,00
Legitimatiekaarthouders 2e Ring € 15,00. € 15,00

Voor vragen over je bestelling kan je per mail contact opnemen met support.ticketing.cm.com.

Kies je poule