Business

Business arrangement Korfbal Leaguefinale 2024

Op zaterdag 13 april 2024 staat de spectaculaire ontknoping van het korfbalseizoen op het programma: de Korfbal Leaguefinale. Met de twee beste ploegen van Nederland, misschien wel van de wereld, staat deze finale garant voor een wedstrijd van ongekende klasse.

Ook dit jaar bieden we, naast de reguliere tickets, een exclusief business arrangement aan. Een evenement met als doel om te inspireren en te verbinden in een informele setting. Geniet van een volledig verzorgde dag, inclusief drankjes, uitgebreide lunch, uitstekende zitplaatsen bij de finale, parkeerkaart en een borrel na afloop.

Inspirator Tessa Veldhuis zal de dag begeleiden als dagvoorzitter. Als voormalig Nederlands rugby-international, presentatrice en sportverslaggeefster, voegt ze een unieke dynamiek toe aan het business arrangement. Tijdens/na de lunch zal Carlos Platier Luna, oud-judoka en winnaar van Expeditie Robinson 2017, een inspirerend verhaal vertellen over zijn ervaringen, waarin ‘Opgeven bestaat niet’ centraal staat. Tessa zal verder samen met Ard Korporaal, Leon Braunstahl en Samantha Schorn, de bondscoaches van TeamNL Korfbal een informatieve voorbeschouwing op de finale van de Kenonz Korfbal League verzorgen.

12.15 uur – Feestelijke ontvangst met een drankje
12.45 uur – Opening, gevolgd door lunch
13.30 uur – ‘Opgeven bestaat niet’ door Carlos Platier Luna (oud judoka en winnaar Expeditie Robinson 2017)
14.00 uur – Finale A-jeugd
15.25 uur – Tessa Veldhuis in gesprek met Irene van Rijsewijk (voorzitter KNKV)
15.30 uur – Voorbeschouwing finale Kenonz Korfbal League
16.00 uur – Finale Kenonz Korfbal League
17.30 uur – Borrel

De prijs voor een ticket is € 159,- (inclusief BTW). Tickets koop je hier.

Kies je poule