Livestream

Ook in seizoen 2023-204 zijn alle duels in de Kenonz Korfbal League live te zien via Eyecons. Klik op de afbeelding hiernaast om naar het gezamenlijke korfbalplatform op Eyecons.com te gaan.

Binnen de korfbalwereld is het op kwalitatief hoogwaardige wijze live streamen van wedstrijden gemeengoed geworden. Een goede samenwerking tussen de livestreamcrews van de verschillende verenigingen in de Kenonz Korfbal League en het KNKV heeft gezorgd voor steeds meer zichtbaarheid, uniformiteit en kwaliteit.

De samenwerking met Eyecons – een dochteronderneming van sportproducent Southfields en sportmarketingbureau House of Sports – en bijbehorende toetreding tot een coöperatieve vereniging (de Korfbal League CV) was hier een belangrijke volgende stap in.

Eenmalig kosteloos registreren
Om de duels in de Kenonz Korfbal League, Korfbal League 2 en de Reserve Korfbal League voorzien van commentaar en analyse, live te zien, dien je je eenmalig kosteloos te registreren.

Livestream casten naar de televisie
Hoe je de livestream cast naar je televisie vind je hier.

Kies je poule