Met jouw vereniging naar de Kenonz Korfbal Leaguefinale?

De Korfbal Leaguefinale is het sportieve hoogtepunt van het zaalseizoen. Met de twee beste ploegen van Nederland, en misschien wel van de wereld, staat deze finale garant voor een wedstrijd van ongekende klasse. Op zaterdag 15 april 2023 schrijven we in Rotterdam Ahoy een nieuw hoofdstuk in de spectaculaire geschiedenis van de korfbalfinale. Daar wil je als korfballiefhebber toch bij zijn?

Dankzij de rijke historie en sfeervolle ambiance is dit evenement inmiddels uitgegroeid tot het summum van het korfbal. Ahoy is jaarlijks de plek waar korfballiefhebbers elkaar ontmoeten en samen het kloppende hart van de sport vormen.

Met je vereniging naar de finale

Om die ontmoeting te stimuleren hebben wij aantrekkelijke groepskorting waarmee je jouw korfbalvereniging blij maakt! Want wat is er leuker én gezelliger dan met een grote groep naar de finale te gaan?

Toolkit communicatie

Wil je weten hoe je binnen jouw vereniging de Kenonz Korfbal Leaguefinale onder de aandacht brengt? Wij hebben een toolkit gemaakt met handige video’s en afbeeldingen waarmee je de #korfbalfinale bij jouw vereniging kan promoten!

Download hier de toolkit en wees erbij met je vereniging!

Business arrangement

Naast de reguliere tickets bieden we ook dit jaar een speciaal business arrangement aan. Met een uitgebreide voorbeschouwing van TeamNL Korfbal bondscoach Jan Niebeek én een inspirerende presentatie van voormalig bondscoach van TeamNL shorttrack en Coach van het Jaar, Jeroen Otter.

Dit arrangement is volledig verzorgd, inclusief drankjes, uitgebreide lunch, uitstekende zitplaatsen bij de finale, parkeerkaart en een borrel na afloop.

Tickets voor en meer informatie over het business arrangement vind je hier.

Dag vol vermaak

Naast een hopelijk zinderende finale, staat er dit jaar ook entertainment op het programma. We zorgen voor vermaak rondom de wedstrijden en tussen de A-finale en de Korfbal Leaguefinale gaan we all-in. We hebben Rihanna helaas niet kunnen strikken voor onze halftime show, maar we beloven wel een spectaculaire middag!

Activiteiten op het voorplein

De hele dag zijn er buiten op het voorplein van Ahoy diverse activiteiten waar iedereen aan mag meedoen en waar je leuke prijzen kunt winnen. Zo staat er een grote opblaasstormbaan en kun je leuke prijzen winnen door de highscore te halen op een van de vijf korfbalchallenges. Ook kun je een van de korfbalclinics volgen onder begeleiding van talentvolle spelers van Nederland U17.

Voor de jeugdige toeschouwers is er dus de hele dag al van alles te beleven op het voorplein van Rotterdam Ahoy. Van 09.00 tot 13.00 uur vindt hier ook een toernooi voor D- en E-jeugd plaats. Meer details hierover en de informatie over de aanmelding volgen later.

Kies je poule